همه چیز درباره ایمنی

آموزش لوازم ایمنی و حفاظت فردی ، تجهیزات ایمنی کارگاهی و کلیه مطالبی که باید درمورد ایمنی بدانید

همه چیز درباره ایمنی

آموزش لوازم ایمنی و حفاظت فردی ، تجهیزات ایمنی کارگاهی و کلیه مطالبی که باید درمورد ایمنی بدانید

  • ۰
  • ۰

تجهیزات آتش نشانی

تجهیزات ایمنی آتش نشانی چیست؟

تجهیزات حفاظتی شخصی و آتشنشانی شما را از صدمات خطرناک در محیط کار و صنعتی محافظت می کند. این ابزارها از صدمات جدی در محل کار جلوگیری می کنند. اگر از این تجهیزات استفاده نکنید ممکن است چشم یا دستان خود را با سوختگی شدید یا صدمات سر از دست بدهید.

تجهیزات آتش نشانی

تجهیزات حفاظتی شخصی و تجهیزات اطفا حریق شامل لباس و تجهیزات مختلفی است که شما را از صدمات خطرناک در محیط کار و صنعتی محافظت می کند. این دستگاه های کاربردی جان بسیاری را نجات می دهند و از صدمات جدی جلوگیری می کنند. اگر از این تجهیزات استفاده نکنید ممکن است چشم یا دستان خود را با سوختگی شدید یا صدمات سر از دست بدهید. تجهیزات حفاظتی شخصی ایجاد یک مانع بین شما و خطرات شما ممکن است در کار روبرو می شوند. نوع تجهیزات حفاظتی شخصی که می توانید در محل کار خود استفاده کنید به ماهیت و شرایط کار شما بستگی دارد. مثلا, کارکنان مراقبت های بهداشتی ممکن است لباس و دستکش تایید برای محافظت در برابر تماس با خون و مایعات دیگر پوشیدن, اما شما این نوع از تجهیزات در یک دفتر نیاز ندارد.

شما باید تمام توصیه های پلی اتیلن را برای کار خاص خود بدانید. اگر شما در حال جوشکاری, شما تجهیزات ایمنی مختلف از یک لوله کش نیاز. کارفرمای شما باید تجهیزات ایمنی و تجهیزات حفاظتی شخصی لازم برای شغل شما را در اختیار شما قرار دهد. انواع تجهیزات حفاظتی شخصی و توابع خود را شامل تجهیزات برای محافظت از سر و چشم و ریه ها و گوش و دست و پا. نوع خاص تجهیزات حفاظتی شخصی برای محافظت از هر قسمت از بدن به خطرات شما بستگی دارد. کارکنان خود را در تمام جنبه های لیست تجهیزات ایمنی شخصی محل کار خود بیاموزید. نمونه هایی از این تجهیزات عبارتند از کفش, کلاه, دستکش, عینک, تنفس و حفاظت شنوایی. انواع تجهیزات محافظ شخصی و اطفا حریق

 

جنگجویان کار سختی دارند و خود را به شعله های خطر می اندازند تا از جان شهروندان بی گناه محافظت کنند. برای اطمینان از اینکه به درستی محافظت می شوند باید از خاموش کننده استفاده کنند. تجهیزات حفاظتی شخصی جنگجویان ایمنی خود را در سخت ترین زمان ها تضمین می کند. این تجهیزات ایمنی و راحتی مامور اتش نشانی در کار خود را تضمین می کند. این وسایل ایمنی باعث می شود که درگیری ها از شلیک و صدمات در امان باشند. همچنین در برابر بیماری هایی که باعث التهاب همیشه می شوند محافظت می کنند. تجهیزات ایمنی حریق برای هر کسی که در صنعت اطفا حریق کار می کند ضروری است. تجهیزات ایمنی حریق شامل موارد زیر است:

دستکش ایمنی، بوت، عینک ایمنی، تجهیزات حفاظت از حیوانات، یک کلاه ایمنی، ماسک تنفسی، کت و شلوار

همچنین بخوانید: چرا باید نکات ایمنی را رعایت کنیم

دانش تجهیزات آتش نشانی

شما با داشتن بینش قوی از خطرات ممکن الوقوع در حین کار می توانید با بکار گیری تجهیزات با کیفیت از صدمات ناشی از آن جلوگیری کرده.

دانش تجهیزات آتش نشانی یعنی شناخت کامل خطرات و داشتن راه حل های مناسب برای جلوگیری از رخداد حوادث مربوطه و گسترش آن می باشد.

  • ۰۱/۰۶/۲۹
  • شیما میرطلایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی